Blog


Sinema / Video

Hayat demek ölümü beklemek demektir.Az çok hepimiz, denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz,bir çok şeyin tadına bakacağız sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz.Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun.


Müzik / Video / Vitrin

Ben akşamları sevmem, akşamlar sorun yaratır Ben konuşmayı da sevmem, gidişler hep o gidiştir Senin geçtiğin yollardan yalnızlık çıkar gelir Ve böyle akşamlarda içim biraz daha erir Ben seni sevmedim, ben seni sevmedim Ben yalan söyledim, çok sevdim Bırak seveyim rahat edeyim Ne sızlandım ne ağladım Sana yalan söylemişler Sende mutlu sayılmazsın Başka bir sebep göster Sen beni yanlış anladın Kimler gelir kimler geçer Bende...

Yazının devamı


Müzik / Video

ben bugün bi’kaç kere ölmüş olsam bile yeni doğmuşum gibi -sev-, sigaranı yakar gibi söyledim, ben şimdi bir sinema filmine bilet almışım gibi heyecanlı ve bitkinim haklıyım, balık gibi tutulmuş daha yeni denizinden uzaklaşmış kovadayım… kovadayım… tüm zamanların en yılgın zaferleri benim için güçlü, bir o kadar da taze salgın gibi kaçılmış yeni düzen fikrini ellerimin tersiyle itiyorum ki bence; haklıyım, balık gibi tutulmuş daha...

Yazının devamı


Müzik / Video

yanımda kırık bir ayna hatıralarım sağda solda baktığımda gördüğüm saygısızlık sonunda şimdi nerdesin haydi söyle bana kalbim istemiyor artık seni zorla olmayacak bu iş gibi terket defol git yanlış zamandayız şimdi.


Müzik / Video

Şu garip halimden bilen işveli nazlı Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Datlı dillim güler yüzlüm ey ceylan gözlüm Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Ben ağlarsam ağlayıp gülersem gülen Bütün dertlerim anlayıp gönlümü bilen Sanki kalbimi bilerek yüzüme gülen Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Sinemde gizli yaramı kimse bilmiyo Hiç bir tabip bu yarama melhem olmuyo Boynu bükük bir Garibim yüzüm gülmüyo Gönlüm...

Yazının devamı


Edebiyat / Video

– galip, “ben âşık oldum kardeşim,” dedi. – farkındayım, dedim. – ilk defa âşık oldum. – onu da biliyorum. – ne yapacağım? – hiçbir şey,” dedim. “oturup çorbanı içeceksin. – hayır,” dedi. “nuran hemşire için ne yapabilirim? – hiçbir şey yapamazsın. belki şarkı sözlerine biraz daha dikkat edebilirsin bu aralar. İnsan babasını seçemez. insan ailesini seçemez. insanlar onlar yüzünden çekeceği acıları da seçemez. aslında insan...

Yazının devamı


Müzik / Video

Can Bonomo Kara Şarkı Sözü Bana yine çattı kör talih kahırla, İstanbul beni temiz hatırla, Ayrıştım çocukluktan bir sınırla, Bin sabırla, yine beni buldu, Zaten hep beni bulur Ben karayım o kara, aman ah karam, Sözler hep uçup gider, Bir delik açtım şu kalbime kanar yaram, Gözlerim açık gider.. Ben karayım o kara, aman ah karam, Sözler hep uçup gider, Bir delik açtım şu kalbime...

Yazının devamı


Müzik / Video

Çok kararlısın Kalbimi çıra gibi yakmaya niye Duvar çekiyorsam Yanıyorum için için, bitti işim Saklar mı yüreğin yüreğimi İçinin her yerinde Eski kelimeler Döndürüyor başımı Sen söylediğinde Korkular.. arzular.. Nasıl başım dar Bilsen şaşarsın yar Her yerim kördüğüm dolaşık İpin ucunu bul çözeyim Her ayrıntım sayıklıyor Sükunetim deliliğimden Aşk yok olmak diyor biri Yar ben yokum yok zaten Ayyaş ruhum sayıklıyor Her zerrem sende çarpıyor...

Yazının devamı



Toplam 12 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.12345...10...Son »